Klienci dokonują coraz bardziej świadomych wyborów tego, co spożywają, a to przekłada się na zwiększenie popytu na naturalne, zdrowe napoje. Napoje przygotowane na bazie składników naturalnych zaczynają wygrywać z napojami zawierającymi konserwanty, sztuczne dodatki czy cukier, ponieważ klienci chcą uniknąć niechcianych efektów ubocznych takich jak przybieranie na wadze czy uszkodzenia zębów.
Raport opublikowany w sierpniu 2006 roku przez Euromonitor International*, firmę zajmującą się badaniami rynku pokazuje, że troska o zdrowie jest jedynym, najważniejszym trendem napędzającym sprzedaż napojów bezalkoholowych. Teoria ta z pewnością tłumaczy wzrost sprzedaży w sektorze „zdrowych napojów bezalkoholowych". Sektor ten składa się z dietetycznych, funkcjonalnych, organicznych i naturalnie zdrowych napojów, które w tej chwili tworzą 44% światowego rynku napojów bezalkoholowych.
Wzrost ten widoczny jest w całej Europie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz